Beurer BF400

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Beurer BF400 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

gunslingertje 27-05-2016

aardige weegschaal

Geschreven voor: Beurer BF400

doet wat hij moet doen. Je moet na verplaatsen wel een paar keer opnieuw wegen want dan varieert het gewicht enorm.
Werkt alleen op gladde harde vloer.
Bij aankoop een oorthermometer van Beurer gekregen. Die heeft nooit gewerkt en garantie wordt afgewimpeld. Het merk voor mij dus nooit meer.

35Johan 03-01-2014
Geschreven voor: Beurer BF400

Weegschaal onder andere gekocht naar aanleiding van de goede reviews op Fonq.nl. Mooie vormgeving met grote goed afleesbare verlichte display. Weegt snel, nauwkeurig en eenvoudige bediening ondanks meerdere functies. Een aanrader en snel geleverd door Fonq.

Hermanator 02-11-2013
Geschreven voor: Beurer BF400

De weegschaal ziet er erg mooi uit, en voelt degelijk. Het display is mooi groot en is goed leesbaar. De weegschaal is makkelijk in het gebruik en doet verder wat hij moet doen.

Marjoleind 11-10-2013
Geschreven voor: Beurer BF400

De look & feel van de weegschaal is erg goed. Er is duidelijk nagedacht over de materiaalkeuze. Hij voelt prettig aan en functioneert erg goed. De knoppen om hem in te stellen zitten aan de voorkant. Zo kan je hem instellen zonder er per ongeluk met je voet wijzigingen in aan te brengen. Het nadeel echter is weer dat als je hem met meerdere personen gebruikt en hem in wilt stellen op jouw program, je dat eerst aan de voorkant met je vingers moet doen, terwijl dit makkelijker was geweest als hij het of automatisch registreerde of je het met je voet zou kunnen doen. Nu zijn het wat omslachtige extra handelingen.
Op vloerbedekking geeft de weegschaal overigens een lager gewicht dan op een harde ondergrond. Dat is op zich logisch, maar wel iets om rekening mee te houden.

alexbos 20-09-2013
Geschreven voor: Beurer BF400

Het grote scherm met de duidelijke cijfers gaf voor ons de doorslag om voor deze weegschaal te gaan.

Hij weegt inderdaad constant, dus je hoeft er niet 3 x op te gaan staan om een goede weging te krijgen.
Vet, water en spiermeting zijn eenvoudig af te lezen. Dit gaat niet vanzelf aan, je moet van te voren kiezen wie er op staat om die zaken ook te meten.

limbodfl 05-09-2013
Geschreven voor: Beurer BF400

Het is een goede en duidelijke weegschaal voor een goede prijs. Als je alleen gaat wegen is het zeer exact maar de extra functies zijn uitstekend. Het geeft een extra dimensie aan het geheel. Jammer dat er geen bmi waarde wordt weer gegeven, deze zul je handmatig moeten uitrekenen. Prima aankoop en zeer goede en snelle service.

T van der weiden 03-06-2013
Geschreven voor: Beurer BF400

Wij kunnen na een aantal weken melden dat deze weegschaal geheel aan onze verwachting voldoet.
Vormgeving ,gebruiksgemak maar ook de prijs zijn positieve factoren om deze weegschaal aan te schaffen.
Ik zal hem zeker aan een ieder aanbevelen.

yoland10 04-04-2013
Geschreven voor: Beurer BF400

Degelijk apparaat voor een zeer goede prijs! De beschrijving is voor iedereen duidelijk. De vormgeving mag er ook zijn.